joi, 30 iulie 2009

De la mine citire


Woow de cata vreme n-am mai postat nimic... o gramada de timp in care s-au petrecut foarte multe schimbari in viata mea.. si bune, si rele, a trebuit sa le iau ca atare si sa merg mai departe.
recunosc ca au fost cele mai grele luni din viata mea din ultima perioada.. am avut multe momente cand am vrut sa renunt, sa uit de toti si sa-i las balta.. prea multi oameni seamana unii cu altii.. din pacate! este o realitate pe care cu greu trebuie s-o tolerez atat cat pot insa... ptr un om ca mine e dificil..
n-am mai avut vacanta de foarte multe luni si m-am simtit destul de obosita. am fost atacata din toate partile total aiurea si mereu gratuit.. acum parca nici nu mai am chef sa ma gandesc... au trecut, vreau sa le uit , sa ma bucur de momentul asta caci stiu c-am sa ma intorc... dar...nah...

intr-un moment de a incerca sa ma calmez am scris cateva randuri :) . I qoute:

"Ma simt bine. Am inceput din nou sa fiu eu usor, usor. mai am nevoie sa-mi revin inca, dar ma bucur ca m-am ridicat..adevarul este ca imi era dor de mine, de rasetele mele prostesti, de glumele pe care le faceam mereu pe seama mea. Ma simt libera. Putin tematoare. Usor iritata. Nervoasa. Dezgustata. Mai degraba asta e cuvantul de baza din viata mea in momentul acesta. Foarte dezgustata de tot. Vad in jurul meu numai oameni mici.. foarte mici...incrancenati. Tristi. Intunecati. Este trist.. caci nu au curaj si accepta sa se plafoneze in lumea lor limitata si odioasa!

Sunt lasi.Nu sunt in stare sa-si asume niciun gram de raspundere pentru actele pe care le fac. Au impresia ca tu esti dator sa le suporti frustrarile si neputinta de a-si lua viata-n maini si de a lupta pentru ceea ce-si doresc. Neputinta ii macina si singura lor arma este aceea de a ataca. Nu pot mai mult de-atat. Ii caracterizeaza. Ii supara, ii deranjeaza, ii macina ideea ca tu poti si, mai mult, o si faci. Nu sunt doar vorbele de tine. Trist pentru ei... Nu pot gasi explicatie. Ma depaseste total aceasta gandire. Cred ca nici eu nu realizeaza cat de penibili sunt. Din pacate e cam greu sa se vada caci orizonturile lor sunt cam limitate si foarte, foarte incetosate.

Sunt putin obosita de toti acestia. M-am saturat de atitudinea lor de "atotstiutori". M-am saturat de tonul vocii lor. m-am saturat de ipocrizia lor, de prostimea pe care o afiseaza fara sa realizeze ca se fac singuri de ras pentru aceia care sunt in stare sa vada asta , bineinteles :)).
le place atat de mult sa faca pe sefii... sunt dezgustata de setea lor de a-ti spune ca tu nu stii nimic, cand de fapt ei sunt cei ce habar n-au pe ce planeta traiesc. "

Niciun comentariu: