marți, 23 februarie 2010

ce ai face daca ai afla ca vei muri in 2 luni?



ma gandeam la aceasta intrebare aseara.. ce as schimba? cum mi-am imbunatati timpul..
in primul rand as fi foarte trista.. sunt convinsa. toti avem impresia ca suntem vesnici.. ca vom muri la 60-70 de ani. niciodata nu ne gandim ca acel final poate fi chiar maine, peste o saptamana, 2 luni. si intr-un fel e normal. nu avem acest simt, nu constientizam ceva ce nu cunoastem.

ce as face? am sa fac o lista mai jos. mereu m-am gandit la asta in unele perioade din viata mea.. :) chiar si in cele fericite sincer. mazgalesc mai jos:

1. as indrazni
2. m-as trezi in cate dimineti as putea pentru a simti parfumul acela de racoare intr-o zi de inceput de mai
3. as rade mai mult decat o fac
4. as spune fiecarei persoane ce a insemnat ptr mine ( si aici nu mai includ niciun respros; in momente de genul asta nu mai ai nici timp si nici chef de reprosuri . sunt convinsa. nu si-ar mai gasi sensul! )
5. as spune mai des "te iubesc"
6. as plange; si as plange de fata cu oricine ptr k asa vreau eu si nu mi-ar mai pasa de ce crede
7. mi-as imbratisa si saruta mai des parintii
8. mi-as revedea acei prieteni putini care au mai ramas si mi-as lua ramas-bun; e mai bine fara ei uneori
9. as face sex oriunde mi-ar trece trece prin cap
10. as merge desculta pe iarba dimineata
11. as vrea sa vizitez cate tari as mai putea
12. nu cred ca as spune cuiva ca voi muri
13. mi-as zambi in oglinda si mi-as spune ca am fost o tipa misto, demna, ambitioasa si .. si. :)
14. as avea momente de furie cand as regreta ca nu m-am bucurat de multe si ca am lasat niste lucuri nesemnificative as-mi strice ziua, saptamana, minutul, secunda..
15. da, te-as lua de mana si as sta langa tine; cu tine n-as schimba nimic, ci doar faptul ca nu indraznesc! atat. si nu esti tu de vina, ci eu. eu sunt problema.
16. i-as spune cat de mult il iubesc, cat de mult m-a schimbat, cat de important a fost in viata mea, ce om senzational este ! chiar este si eu stiu asta. si de data asta nu as pastra-o ptr mine cum fac acum, ci as repeta-o mereu si nu mi-ar pasa deloc de ce crede! DELOC! Nu as mai tacea cum fac acum.
17. m-as plimba mai mult
18. as manca pepene rosu, branza cu ardei gras, lapte rece cu zahar.
19. mi-as mai dori sa ma trezesc in patul cel mare cu pereti roz macar o data. sa simt caldura de-afara si sa-l vad zambind cand deschid ochii somnoroasa :)
20. as tipa in gura mare daca as avea chef
21. as umbla dezbracata prin casa uneori :))
22. mi-as dori sa ne facem o masca de fata si sa stam asa ca doua maimute doar eu si el si sa ne facem poze :))) stiu ca suna stupid, dar asta as face :))
23. as dormi o noapte afara in aer liber
24. as face bungee jumping
25. as merge in Brazilia de Anul Nou sa ma imbrac in Alb si sa ma plimb pe plajele de-acolo
26. as plange din nou
27. as sta doar cu cei cu adevarat importanti ptr mine
28. nu mi-as mai irosi deloc timpul cu ce nu am nevoie/ cu cine nu am nevoie
29. mi-as lasa mostenire hainele, adidasii (oricui) si bratarile (doar lui) :)
30. mi-as dori sa nu planga nimeni caci destul am sa plang eu dupa ei :)
31. as face baie dezbaracata in mare noaptea
32. as spune cu voce tare ce cred in loc sa ma scund in spatele tacerii sau al unui zambet :)..
33. as trai fiekre zi cu zambete, tristete, pareri de rau, grimase, schimonoseli, planset, raset galagios , toate astea la un loc fara sa-mi para rau vreo secunda ca le fac ptr k AM DREPTUL SA LE FAC cand vreau eu si sa nu-mi pese!

si lista e lunga.. si mai sunt multe p kre nu le spun :)
kisses to my after life :)

Niciun comentariu: