miercuri, 3 martie 2010

cu un autobuz numit...baneasa-dorobanti-romana-dr taberei

am plecat de la birou pe la 19 si ceva... am asteptat in zadar un domn ptr o intalnire. nu a mai sosit, insa am rezolvat alte treburi..
astazi am chef iar de o plimbare lunga cu autobuzele: 301 si 168 :).
iata cum merg eu frumusel catre statie. e cam racoare, dar este bine. ma gandesc cu groaza ca iar vor fi cateva zile cu frig :((

traficul? cam aglomerat. cobor la ASE si o iau usor pe jos spre romana. e placut :). multa lume, agitatie cu ale noastre martisoare inca.. cupluri, gasti de prieteni, colegi, tipe misto si singure, merg spre baruri sau spre casa intr-un zumzait adorabil. ma uit insistent la unii din curiozitate vestimentara, de ale vedea fetele, de a incerca sa ghicesc despre ce vorbesc sau doar din inertie..

ufff se face cam racoare la un moment dat ptr mine.. probabil unde stau pe loc asteptand autobuzul.. mi s-a facut frig. iata trecand niste motoare :) eeee au inceput oamenii sa iasa la alergat :)

e foarte placut afara. e foarte placut sa te plimbi in aer liber pe strazi. inainte, cand treceam cu 301 prin dorobanti, ma gandeam la senzatia aceea atat de misto cand mergeam pe-acolo pe jos intr-o seara de toamna :) . nu credeam ca am sa merg pe jos si nu cu autobuzul. era prima oara. si a fost f misto . a fost o seara cu un iz foarte curat si vesel, plin de zambete, de reintalniri, de chicoteli, de framantari, de trecut, de prezent..

vine 168 si urc. nu foarte aglomerat. ma uit pe geam si ii invidiez pe cei ce se plimba, dar lasa ca-mi vine si mie randul :D ( e foarte ciudat. inainte eram o lenesa, iar acum sunt disperata sa merg pe jos! ohhoooo abia astept drumul din romana pana in cartierul cu poveste!! :)atunci am sa recuperez ).
la eroilor se urca doua mamici cu un baietel si o fetita. baietelul este genial. ii aud glasul foarte placut si gingas (nu i-am vazut deloc fata, dar mi-o imaginez). pe chipul meu se citeste o oboseala, framantare :), dar la un moment dat daca te uiti mai atent vei vedea un zambet placut. iata ce spune baietelul:

"Ce intra in apa si nu se uda?
Umbra!"

"Pe o usa scrie INTERZIS PROSTILOR! Tu ce faci? Intri sau stai?"

E??? Tu ce raspunzi?
Mama lui s-a dat batuta :)

Ce mi-a atras atentia la el a fost veselia, agitatia, istetimea, glasul curat si pur de copil! ma gandea cata energie mai are avand in vedere ca, probabil, este trezit de la 7 dimineata. si totusi se mai tine de glume si ghicitori :)
si este foarte incantat si vesel cand cei din jurul lui nu stiu, dar ma uit la el ca-si doreste ca ceilalti sa stie incercand sa-i ajute , dandu-le indicii.

cele doua ghicitori sunt singurele p kre am putut eu sa le retin, caci el a spus mult mai multe :), dar mintea mea este mult mai scurta fata de a lui :)

dap.. cam asa eram si noi candva. aveam o energie iesita din comun si alergam mult mai mult ca acum. ne certam, ne impacam, nu eram ranchiunosi, nu eram invidiosi, nu uram. daca aveam ceva pe suflet o spuneam, nu ne ascundeam dupa cuvinte asa cum o facem acum! sinceritatea de copil , remember?:)

"Oamenii mari" spuneau mereu ca daca vrei adevarul la o intrebare nu trebuie decat sa-l intrebi pe un copil si vei stii sigur ! Asa e

Iti mai aduci aminte de vreo poanta la a carei sinceritatea i-ai facut pe ai tai sa roseasca putin, iar restul sa te adore si sa rada cu gura pana la urechi?!
DA, ai facut-o!

Cel mic , stiti ce i-a raspuns mamei la a doua ghicitoare de mai sus? "Nu, nu e corect. Daca nu intri inseamna ca esti proasta! esti proasta !!!" . Aici o includea si pe fetita pe nume Ana (si radea, dar nu cu rautate, ci cu fericire ptr k mama nu s-a descurcat).
Si-a luat la revedere de la Ana careia i-a zis : "Pa Ana! Te iubesc ! Te iubeeeesc " :)) foarte scump a fost ! :)
mi-a dat o stare de bine :)

Iata un raspuns sincer. Iata o reactie sincera si curata!

Cati dintre noi mai au curajul sa spuna cuiva, fie prieten/a, coleg/a "nu e corect ! esti proasta" si sa rada impreuna?
Putini!

si eu ma numar printre ei, acei putini si ma oftic.
pierzi multe momente de sinceritate din copilarie..

si iata calatoria mea prin baneasa-dorobanti-romana-dr taberei :)
ma pup !! :)))

4 comentarii:

Anonim spunea...

keep walking... you are on the right way :-*

d.S. spunea...

multumesc ! I hope so :)

Anonim spunea...

sa inteleg ca trebuie sa mergi mai des pe jos ca mai citim cate ceva? :-)

d.S. spunea...

maybe :) who knows..:)