joi, 8 aprilie 2010

and here we go again :)

asadar si prin urmare - mamaaaa de cand n-am mai folosit expresia asta... multa vreme a trecut :)
iata inca o seara pierduta... in continuare nedormind... incercand sa treaca timpul mai repede m-am gandit eu sa alcatuiesc cate ceva :). ce face omu' cand n-are somn se numeste:

PLICTISEALA :))






my first one ! :)






cand transparenta, cand opacitate... sometimes this is me..





intotdeauna cu Cola :D






marea nu ma plictiseste niciodata !





cand apuc si cand am chef.. daca eram mai inteligenta cand eram mai mica... as fi citit mai mult ! acum... cand apuc.. so, copii READ MORE when you are little!!




never forget to brush ! :)









obsesia mea : niciodata nu sunt suficiente ! am o colectie veritabila :))



intotdeauna la loc de cinste :)) o respiratie proaspata si irezistibila :))





daca nu-i am ma simt de parca as fi dezbracata , jur ! :))


bratari, bratari :)





dulciuuuri :D inainte mancam multe bomboane. acum am pus poza asta doar ptr ca e colorata si-mi place




multe perneeeee si o papadie :)






un pod de ciment









fructul meu preferat de cand ma stiu !! il recomand mai nou si cu branza ! e nemaipomenit :D




I just say that is refreshing :)




intr-o zi am sa mi-l fac si pe el :)




inghetataaaaa la ataaac ! :D

Niciun comentariu: