duminică, 20 iunie 2010

ce se intampla cu voi cand va faceti mari?



-Ce s-a intamplat?
-Ce se intampla cu toti cand cresc.
-Cum adica?
-Asta se intampla cu oamenii mari.
-De ce?
-Pentru ca o data ce se fac mari uita.
-De ce uita? Cum adica ? Toate astea se uita cand cresti?
-Da. Din pacate iti spun ca raspunsul meu este "da".
-Dar eu credeam ca e mai frumos cand te faci mare. Credeam ca si joaca este mai multa, si zambetul este mai mare, si bucuria este la fel de inalta.. Credeam ca atunci cand o sa pot ajunge la clanta, cand o sa pot aprinde lumina singura, cand nu voi mai avea nevoie de mama si de tata sa ma duca la gradinita, totul o sa fie mai usor. Credeam ca o sa fiu mai puternica pentru ca o sa fiu mare..:(
Ei ce-au patit?
-Cred ca au uitat sa zambeasca...
-Dar zambeau! I-am vazut eu ca zambeau!
-Da, dar nu mai erau veseli. E o mare diferenta.
-Cum adica? Veselie/zambet/ras nu e acelasi lucru? Aoleuuu, voi oamenii astia mari ma zapaciti !!! Sunteti prea complicati !
- :) Stiu. E mai simplu cand esti copil.
-De ce?? E acelasi lucru! Doar ca voua oamenilor mari va place sa exagerati! Eu daca vreau lapte, cer lapte si punct ! Nu spun ca "mi-as dori/ as pofti" .. Spun clar: VREAU LAPTE! si ma duc sa-mi iau lapte!
Daca nu vreau sa dorm, nu dorm si gata ! NU dorm! Pot spune ei orice si tot nu fac ca ei . Pentru ca asa sunt eu !!
Ei de ce nu au facut asa?
-Ai dreptate! :). Nu cred ca vreunul dintre ei a vrut sa-l raneasca sau sa-l supere pe celalalt vreo secunda, dar... fara voia lor s-a intamplat. Oamenilor mari le e mai greu sa ceara asa cum cereau atunci cand erau mici. Sau uita. Sau... se complac sa uite... nu stiu...
- Aoleuuu astia sunt groaznici! Pe mine daca ma supara vreunu' il bat si eu si gata, am scapat! Dup-aia ne jucam din nou si ne trece supararea. Ce copii sunt ei de fapt!!
-E simplu cand esti mic.
-Nu e adevarat! Asa va place voua sa credeti. Va place sa va complicati viata! Lucuruile sunt foarte simple! Doar voua va place sa le dati gravitate ptr ca sunteti mari si va dati importanta (huooo). Si parca suna mai altfel cand sunteti mari. Gasiti subtsrat pentru orice gest, vorba, tipat, bcuurie, privire.
Gasiti mereu dublu inteles la orice. Cand esti mic daca spui "vreau inghetata cu banane" , pai asta vrei ! Nu altceva kinky :))), intelegi??!!
Va place sa va dati mari cu cunostintele voastre si cu experientele de atotstiutori cand de fapt sunteti mai grei de cap decat cand aveati 7 ani!
-Vad ca te-ai enervat.
-Pai da. Nu inteleg de ce ei? Nu inteleg de ce s-au certat. Ea l-a lovit? El a tipat? I-a furat jucariile si s-a suparat? Ea nu-l mai iubeste? El o uraste?!
-Ok . Hai s-o luam pe rand.
-Pai da, sunt foarte descumpanita, sa stii.
- :) Am inteles. AM sa-ti explic imediat.
Nu se urasc. Niciodata nu va fi asa cu ei! Ei doi tin foarte mult unul la celalalt. Chiar daca s-au certat ei se iubesc si asa a fost inca de cand s-au apropiat. Se iubesc, dar nu au stiut poate sa arate..Doar ca, vezi tu, la un moment dat aceasta iubire a lor a ajuns sa mearga in alte directii fara ca ei sa-si dea seama. Se mai intampla uneori. Sau poate ca au vazut , dar nu au vrut sa renunte, inca,unul la celalalt. Si asta este tot din iubire.. sau poate din egoism. :)
Ei sunt foarte speciali unul pentru celalalt. Si-au impartasit multe lucruri. AU impreuna prea multe amintiri dragi, prea multe stangacii, temeri, dorinte, rasete, lacrimi, incat sa se uite.




-.....
-Da. A sosit timpul cand ei nu au mai stiut sa zambeasca si joaca s-a transformat in ceva serios. Tot timpul cand te iei in serios prea tare ajungi sa strici jocul. Ea nu si-a dorit niiodata sa-l loveasca, sa-l zgarie.
- Aaahhh... (ofteaza fetita). Si acum? O sa fie certati pentru eternitate, de la 0 la infinit?
- Nu, draga mea :). O sa le treaca. Atunci cand isi vor aduce aminte cum era cand zambeau si se bucuru doar de faptul ca sunt unul langa celalalt, ca se pot vedea, ca se pot asculta, ca se pot imbratisa cu un dor inxeplicabil de dintotdeauna fie ca erau iubiti sau doar prieteni, va insemna ca le-a trecut. Vor fi din nou prieteni.
- Atunci? Atunci cand? Maine, luni la gradinita?
- Nu, draga mea. Atunci cand vor zambi din nou unul celuilalt curat.
-Ce inseamna "curat" asta ca nu inteleg?! Esti prea filosoafa pentru mintea mea, sa stii ! Poate d-asta nici el nu a inteles ce-i spunea ea. Mereu voi vorbiti cu cuvinte d-astea complicate si "grandomanoase" sau cum se spune ! :(.
- :)) Esti tare haioasa. Ai si tu dreptate. Vb prea complicat. Am sa incerc sa fiu mai simpla. Vroiam sa zic ca ei de fapt nu s-au certat. Se vor revedea peste ceva vreme. Sunt convinsa ca vor rade din nou de cele intamplate cand le va trece. Si asta pentru ca se pretuiesc prea mult ! Niciunul nu este vinovat ca nu au stiut sa se joace. Poate ca trebuie sa mai creasca ca sa inteleaga anumite lucruri.
- Offf... incep sa cred ca e complicat rau cand esti mare. Gata! Ca un copil ce sunt spun ca vreau sa ma duc la culcare! Si la culcare pentru mine nu are alt inteles decat "la culcare"=somn !
- Sa traiti ! :)))) Dorintele dvs sunt respectate!

Somn usor, copil ! :)

Niciun comentariu: