sâmbătă, 31 iulie 2010

cum stii?

mi-as dori ca ceea ce spune acest cantec sa fie exact ce as putea pune eu in practica..
cum putem stii ca am facut alegerea corecta?
de unde stim daca ceea ce trebuie sa faci, rational si logic, este cea mai buna solutie?
cum?

imi doresc sa cant aceste versuri si sa mi le asum atat de mult ca fiind ale mele..

v-a spus cineva ca si ganditul doare? :)
va spun eu, acum, ca da, doare.. si e bine ca doare putin si nu mereu caci altfel cred ca am lua-o razna..eu una recunosc.

este unul dintre acele momente in care sunt gata sa las totul balta, sa plec , fara a ma uita o secunda inapoi.. asta as face.. as lasa tot in spate si nu m-ar deranja.. as tipa de bucurie.. stiu sigur asta. chiar si ptr moment, dar ar fi o refulare extraordinara.. astazi, ptr un moment, ptr cateva ore, m-am simtit eliberata..am simtit k mi-am luat ceva de pe umeri.. a fost atat de bine..am simtit k ok, este timpul sa privesc inainte cu forte noi. restul este doar o chestiune de timp..le pot face, le pot indeplini. am zambit. as putea spune sincer ca de fapt chiar am ras astazi pentru cateva minute bune ptr ca am trait din nou acel sentiment in care am stiut ce am de facut. acum .. imi este dor caci iar nu mai stiu..

am mai facut asta.. da, mi s-a facut dor. dar nu de ce faceam, ci de oameni, de parcurs, de o rutina. doar ptr atat. in rest n-am regretat o secunda. nici pana astazi si, cu siguranta nici pana cand n-am sa mai fiu, n-am sa regret.

ce sa fac...? ce sa aleg?
sa fiu practica? rationala? precauta? cumpatata?

am incercat.. mi-a si reusit de cateva ori.. poate de mai mult de "cateva ori". le-am facut ptr ca am avut o motivatie, ceva in kre sa cred..dar acum..? in ce sa cred.. ce ma mai poate motiva..? siguranta? da. dar ptr cat timp..

stau si ma gandesc acum.. de cate ori am fost eu rationala, practica, precauta, in viata mea? poate de multe ori.. dar, intr-adevar, m-a tinut f f f putin :)))

sa fie o nebunie, inconstienta..? de cele mai multe ori exact asta m-a dus acolo unde sunt astazi: inconstienta, necunoscutul..
tot ceea ce sunt acum a fost din inconstienta.. si rau nu am ajuns deloc.chiar deloc.

dar acum?
cum stiu? cum aflu ?
cum stii?


2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Sa faci ceea ce simti, chiar daca nu e tocmai cea mai buna varianta :)

d.S. spunea...

:) ms