vineri, 17 septembrie 2010

17 - 1 si 7

septembrie. 17 septembrie :))

iata ca a venit si toamna... nu prea imi place toamna.. deocamdata e soare si asta e bine..

ma gandeam sa inchid blogul :)
imi aduc aminte ca mi l-am facut sub anonimat ptr a-mi demonstra mie ca pot scrie undeva fara a ma gandi ca cineva va citi gandurile mele asternute pe o "foaie" :)
la inceput aveam un trac.. de fiekre data ma gandeam k sterg ce-am postat. dupa care am inceput sa scriu. la un mom dat abandonasem de tot ideea blog-ului. dupa o vreme am inceput sa scriu si sa scriu tot mai des. senzatia este de sete. sete sa scriu. sete sa insir tot felul d ganduri, idiotenii de-ale mele :)
si iata ca am ajuns la 93 in vreo 2 ani :)).

am sa scriu exact cum am chef azi : cu "k", cu "dc", cu prescurtarile mele.

ma gandeam dc scriu. dc simt nevoia sa scriu.. am fost surpinsa sa vad k sunt citita de cineva.. d oameni necunoscuti :)
e interesant feed back-ul
mi-ar placea sa scriu mai frumos, mai poetic-filosofic, dar...asta sunt eu:diferetierea si inspiratia vin o data cu artistul in fel si fel d forme :)

mereu zic ca asta e ultima data knd postez ceva si iar revin :) si mai scornesc eu cate ceva :)) a devenit ca ceva bun pe care-l savurezi cu placere :)
il colorez, il schimb, adaug tot felul de lucruri ptr a-l face diferit - tr ca nu-mi place sa seman cu nimeni - nu-mi plac comparatiile. le urasc! poate si unde m-au urmarit mai tot timpul din partea unora.

nu vreau sa fiu coerenta in nimic in aceasta postare asa ca..asta sunt

ma gandeam dc oare le place unora sa compare mereu? si cine vorbea , ia te uita :)))) tocmai REGINA - hai ca aici mi-a placut d mine :))
eu sunt o vicioasa :)) - si eu mereu ma compar cu altii , dar ma enerveaza f tare knd altii mi-o spun mie . nu am nevoie sa fiu ca nimeni . vreau sa fiu eu si atat. sa fiu eu mai buna decat mine si nu decat altii.

:))) imi vine sa rad si totodata nu.
e o perioada f ciudata? i se pare cuiva la fel? astazi vbeam cu "sefa" mea, lili, ca este un an al schimbarilor ptr toata lumea.. si greu..
cred ca asa e.. sau poate asa il vad eu din cauza altor stari.. desi ma gandesc ca ptr mine a fost f bun din unele motive.. dar... vad negru :))) - o fi defect genetic :))


ce fucked up e viata uneori - vorba unei prietene.

cred ca o saptamana nu mi-ar ajunge sa spun tot ce nici makr mie nu am curajul sa-mi spun :)
exact cum ii spuneam lui lili : daca e ceva greu pe lumea asta fata de tine acela este sa reusesti sa fii sincer cu tine ..
eu nu mai sunt.. fug sa ma aud, fug sa-mi vorbesc .. e nasol knd ajungi sa faci asta..

poate ca intr-adevar vine in viata fiecaruia o astfel de clipa..
incerc sa gasesc din nou acei piloni de care ma sprijineam in drumul meu si pe care acum nu-i mai gasesc.. am inteles ca solutia este la mine. sa iau un stop si sa ma gandesc,,dar in mom asta nu am timp sa ma refac la cat am strans sub "presh"..

este multa aglomeratie in capul meu - agitatie mare cu trepadusii mei :))

ascult bon jovi, texas, wild roses :))
acum e bon jovi :) - as vrea sa merg la un concert misto. live. are piese , cateva, f frumoase.

iar e dezordine in camera mea... offf
e f adevarat ca locul te reprezinta :)) caci e la fel de dezonrdine si in camera mea, si la biroul meu, si in viata mea - iata totusi ceva clar si sigur care are legatura cu mine :)))

este 3 a.m .. si nu am chef nici makr sa dorm :))
nu vreau.. nu stiu dc.. pur si simplu nu vreau.
e ciudat in ultima vreme sa dorm.

aseara l-am visat pe bunicul meu.. a fost a doua oara in 9 ani?.. ce ciudat.. nici nu stiu exact daca e atat timp.. park a murit pe 3 noiebmrie 2001.. am sa-l intreb p tata..
m-a iubit f mult.. mi-aduc aminte ca ma distram f tare cu el. imi facea toate toanele :), dar m-a si chelfanit de vreo 2 ori de-o sa-l tin minte toata viata - atunci a durut - acum e doar ras si nostalgie :).
nu-mi aduc aminte intreg visul.. stiu doar ca statea intins laga mine la o distanta si lumina - era foarte bland si pasnic, linistit. zambea . si mi-a spus sa stau linistita ca o sa fie bine, o sa vad..:) parca ochii lui ma mangaiau. exact asa am simtit. nu m-a atins deloc. doar ma privea f intens ca si cum stia ca o sa vina ceva ptr mine special.. asa cum a fst mereu..
imi pare rau ca nu am retinut intreg visul.. dar acele momente sunt.. de nepretuit.. nu mi-a venit sa cred ca l-am visat..

nu stiu daca e doar o chestie a creierului meu ce a influentat vbele lui.. incepusem sa citesc freud.. poate am sa apuc sa descifrez..

dar ma bucur ca l-am vazut chiar si asa daca o fi doar o scornire a inconstientului meu.. mi-era dor de el.. :)

ma opresc :)
inca nu stiu ce am sa fac cu el, cu blogul..
o postare poate dintre cele mai sincere..sau aiurite.. ale unei minti colorate :)


Niciun comentariu: