marți, 28 iunie 2011

sometimes in life :)



am vazut un clip.. f dragutz.. imi place. este animat. imi plac cele de genul acesta.. parca au un rost.. cele cu oameni sunt cam aiurea uneori.. :)

mi se pare o piesa care te linisteste foarte mult. mie una imi da starea asta.. probabil datorita vocii..:)
versurile.. si povestea.. poate multi sunt in ea, in anumite scene.. e f dragutz cum pun in "scena" trecerea vietii - tinere-batranete-bucurii-probleme-obstacole-castiguri-pierderea bucuriei in fata castigului-amanarea momentelor-lucurile zilnice...
cuvintele.. for the rest of my life.. prea puternice ptr momentele noastre.. cantaresc cam greu..dar animatia capteaza (cel putin p mine, ptr acest moment, da :)).
insa nu mi-as dori astfel de momente,,, sunt "prea de poveste", cum le spun eu :).
anumite lucruri nu trebuiesc amanate..
iar iubirea nu se concretizeaza printr-o "pecetluire" cu acte :))
leave both of you free!
cred ca bat campii acum :))

o zi fara vreun sens..? cam da..dar sa zambim caci maine poate e o alta zi mai simpatica? :)
cele spuse mai sus sunt fara rost? hmm.. poate cam adevarate :)
o postare doar ca sa ma aflu in treaba? poate? :) poate...:) dar de data asta imi voi permite sa postez fara sens si scop :)
prea multe zile seamana unele cu altele? - imi place aceasta expresie - am citit-o intr-o carte in privinta oamenilor: "prea multi oameni seamana unii cu altii", dar se pare ca poate fi folosita oriunde :)
timpul? a ajuns pretios si mult prea fugitiv :)

ma uit la o reclama si mananc piersici :)
ascult o alta piesa.
numai piese in seara asta :)

Niciun comentariu: