marți, 26 august 2008

Un bob micut intr-un Univers Imens

Dap... Exact asa ma simt. Sunt un bob micut, dulce si puternic. Un bob ce se catara sa ajunga acolo unde si-ar dori. Nu stie bobul unde ar vrea exact; el doar merge, merge si pe drum se opreste ici , colo si vede unde i-ar placea mai mult pana cand va ajunge la destinatie. Va simti cand se va apropia de acel loc unde-si va gasi implinirea sufleteasca :)

M-am angajat :D
Sunt bucuroasa intr-un fel. Nu ma asteptam sa ma sune, dar iata ca s-a intamplat. Iata semnele, iata de ce trebuie sa fii atent la ce este in jurul tau. Nimci nu este intamplator si toate in viata asta se leaga la un moment dat. Ce nu stiai azi, vei stii maine sau candva, insa niciodata nu vei ramane fara raspuns.
Mi-a fost teama sa fiu sicnera, dar m-am incurajat. Stiu ca pot si-am sa demonstrez asta. Oricum pentru icneput ma simt linistita. Zic pentru inceput deoarece sunt patita si deocamdata sunt mai rezervata, dar e bine. Atmosfera e placuta si atata timp cat stiu ce am de facut, cat suntem o echipa si fiecare isi face treaba fara a te inghionti sau a-ti cauta nod in papura e bine. Sunt pregatita si pentru moemnte neplacute, dar a sa le depasesc, trebuie sa ma invat cu astea pentru ca nicaieri nu poate fi asa cum ti-ai dori .

Sper sa fie bine . Sper doar sa nu mai fie ca in cealalta parte. Atat imi doresc:D
( pentru sufletul meu : you cand do it ! you know you can . )

Niciun comentariu: