joi, 27 august 2009

Ras isteric

O zi minunata, wonderful....
vreau acasa.. sunt obosita... vorbeam azi cu colegii ca in curand voi implini 22 de ani... am impresia ca fac 25 :))...

imi vine sa rad haotic de oboseala... in redactie lumea e incruntata... toti suntem in febra inceputului de filmare...

uofff... iar ma simt obosita.. toata saptamana am fost imbufnata... visez munca, munca si iar munca... trist... nu stiu ce sa scriu, despre ce sa scriu... scriu ca sa nu stau, scriu ca sa nu tac... scriu haotic, aiurea si fara sens.. scriu ca sa ma aflu in treaba :)))

vreau vacantaaaa..... mi se pare asa departe... astazi am aflat ca filmarile vor mai dura pana la sfarsitul lui octmbrie... e grav... vacanta mea s-a dus...

o sa dorm cu capul pe birou.. azi am ignorat cate ceva sarcini... dar.. sa nu ma mai plang.. bine ca sunt si astea... deh...
vacanta... continui sa visez...:(
ma pup ! :)))

Niciun comentariu: