luni, 5 octombrie 2009

azi, maine.. maine este iar azi.. azi este ieri


ma doare capul destul de rau..
sunt iar la biroul meu roscat :)

e liniste azi. nu as mai avea nimic d facut, dar nu vreau sa ma duc acasa.
capul continua sa ma doara.. as vrea sa scriu.. am chef sa scriu, dar cred k mi-au fugit ideile inteligente.

azi, maine, ieri.. timpul trece foarte repede..

unde am ajuns? destul de departe intr-un timp f scurt.
cum e? greutz, dar nu ma dau batuta.
se merita? da, fara indoiala. daca iti place, oricat d greu ar fi nu vei da inapoi.
ai vrut sa renunti? de nenumarate ori, dar niciodata nu am vb serios.
cum te simti? obosita putin..
nu se vede. cum reusesti? :))) stiu ca nu se vede. pentru ca am invatat f bine sa ma ascund :). izbucnesc in ultima vreme. n-am c face. secretul reusitei mele? nu se spune, dar nu l-as recomanda. uneori iti scapa de sub control. uneori e aiurea ca nu te exteriorizezi. poate ti-ar fi mai bine.. dar.. unii da, altii ba ..

ce am scris? o aberatie :))
ma doare capul.. nu functionez f bine. binee.. nu functionez bine nici cand sunt sanatoasa, dar asta e alta treaba :)))

azi e nashpa.. maine sa zambesc? poate fi mai rau :))
maine, azi va fi ieri. azi deja apartine lui ieri :)
ce vreau sa spun? nu stiu :))) imi place ideea d azi, maine , ieri.

cine sunt azi, cine sunt maine, cine am fost de fapt ieri?
suntem diferiti in fiekre zi? eu ma simt diferita in unele zile.. in esenta sunt aceeasi, dar diferita.
azi sunt altfel. parca ma simt frustrata :)



azi as vrea sa fiu eu. sa fiu plecata. sa stau pe iarba cu genunchii indoiti si cu barbia pe picioare. sa ma uit in zare. sa ma pierd.sa zambesc ca sunt acolo. sa ma uit la lumea care trece. sa aud vantul adiand usor. sa ma uit in gol. sa vad iarba verde si sa simt racoarea si libertatea ei. azi vreau sa visez. azi vreau sa fiu mica. azi vreau sa ma fac ghemotoc si sa stau pe iarba. azi vreau sa simt. azi vreau sa ma bucur ca e soare si ca stau pe iarba si e liniste. azi vreau sa simt ca nu pot sa cuprind cu ochii privelistea aceea atat d frumoasa. azi vreau sa zambesc ca sunt acolo. azi, pentru un moment, am fost acolo. iata un moment din azi.

iar a revenit momentul acela. iar m-am intors la acum. acest acum nu-mi place.inainte vroiam sa ma fac mica, mica si sa ma bag in pat. acum ma imaginez doar stand in pat si intinzadu-ma. nu mai sunt mica. vreau sa ma intind.
ma doare capul.. imi pare rau..

Niciun comentariu: