miercuri, 7 octombrie 2009

azi

Azi am fost linistita cand l-am zarit. azi am simtit din momentul in care m-a luat de mana ca e acolo, ca suntem acolo.

azi am stat la o cafenea din Centru Vechi. ieri, azi, mi-a fost dor de el.

azi ne-am tinut de mana. poate suna banal si lipsit de sens, dar l-am simtit acolo. azi am mers mult pe jos. azi am fost fara el in parc si nu a fost la fel. azi nu am vazut veveritele cu el, azi nu am calcat pe aceleasi alei cu el, dar a fost alaturi d mine cu fiecare pas pe care-l faceam, cu fiecare privire pe care o indreptam catre iarba, lac si mirosuri urat mirositoare :).


azi s-a gadilat :) . nu credeam ca am sa-l vad vreoadata razand la un gadilat. azi ne-am plimbat mult pe jos. ca de obicei. cu el imi place sa fac asta. azi l-am simtit departe la un moment dat. el nu stie cat de aproape este fata de mine. sper sa reuseasca candva sa vada asta..sper..


cu el sunt eu. si e bine.

sa-i simt mirosul, sa-l aud razand. am fost sezonul primavara-vara. imi doresc sa avem colectia toamna-iarna { mesaj subliminal :)) }
toamna este frumoasa cand este el si ea.


ma bag la somn. este 02.19. nu este nici 02.02 deci nu se gandeste la mine. nu este nici 02.00 deci nu ma iubeste. este 02.20 si ma gandesc la el si-mi este suficient ca suntem :)

Niciun comentariu: